Welkom op mijn blog! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Annélien Kuilenburg - WaarBenJij.nu Welkom op mijn blog! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Annélien Kuilenburg - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn blog!

Door: Annélien

Blijf op de hoogte en volg Annélien

24 Februari 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Hallo allemaal,

Het is bijna zover! Aanstaande vrijdag vertrek ik voor een vierweekse reis naar Nepal. Op dit blog kunnen jullie lezen wat ik allemaal meemaak tijdens mijn verblijf.

Mijn reis zal starten in de hoofdstad Kathmandu, waar ik zaterdagochtend in alle vroegte aan zal komen. Diezelfde dag nog start de vierdaagse oriëntatiecursus, waarbij ik een introductie krijg over de taal en gebruiken van het land. 's Middags worden er uitstapjes in de omgeving georganiseerd.

Na de oriëntatiedagen ga ik 2,5 week vrijwilligerswerk doen in weeshuis Sunrise in de wijk Pepsi Cola, een buitenwijk van Kathmandu.
Afgelopen weken heb ik geld ingezameld voor het weeshuis. Op dit moment heb ik al 527,50 opgehaald! Echt een fantastisch bedrag. Het doet me heel goed om te merken dat familie, vrienden en collega's zo betrokken zijn en enorm gul hebben gedoneerd. Ik ga ervoor zorgen dat het geld een goede bestemming krijgt!

Na het vrijwilligersproject ga ik nog een homestaytrekking op het platteland maken, gevolgd door een driedaagse trip naar de Nepalese jungle. Kortom, het belooft een gevarieerde reis te worden!

Hopelijk lezen jullie mijn berichtjes met plezier. En natuurlijk hoop ik af en toe een reactie van jullie te kunnen lezen ;-)

Nepal ik kom eraan!

-XXX-




  • 24 Februari 2014 - 21:40

    Manon:

    Annie!!!!!!
    Bijna is het zover!!! Spannend hoor! Ik ben benieuwd naar je ervaringen en verhalen. En die wijk Pepsi Cola! Hoe vet! Have Fun!
    XManon

  • 24 Februari 2014 - 21:56

    Saskia:

    Hoi Annélien!! Heeel veel plezier gewenst!! Ga maar lekker shoppen daar haha, nuttige dingen uiteraard :-)!! We volgen je zeker!! Goede reis!!
    Xxx Sas en Karel

  • 25 Februari 2014 - 06:25

    Sarina:

    Hoi hoi..Wow bijna is het zover! Echt super dat je je zo gaat inzetten voor die kindjes. Heel veel succes en plezier en we gaan je zeker volgen! Ik bel je sowiezo nog voordat je vertrekt!Succes met de laatste voorbereidingen!! XXX

  • 25 Februari 2014 - 13:49

    Michaela:

    Hey Lien!!
    Super leuk dat we je in de gaten kunnen houden!! Hoop dat je een hele mooie reis gaat beleven! Succes en veel plezier daar! Xx mich

  • 25 Februari 2014 - 17:37

    Anneke:

    Hallo Annelien,
    Leuk je via deze blog te volgen op je reis en werk in Sunrise. We zien je woensdag nog.
    Tot dan, Ma

  • 27 Februari 2014 - 08:19

    Gonny:

    Hoi Annelien

    Wij wensen jou een goede reis toe naar Nepal,en we zullen je zeker volgen via deze blog

    Groetjes .Peter en Gonny

    Groetjes aan Pascal

  • 27 Februari 2014 - 21:28

    Annélien:

    Bedankt voor jullie reacties! Gaat helemaal goed komen daar. Ik hou jullie op de hoogte! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Annélien

Actief sinds 24 Feb. 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 6376

Voorgaande reizen:

23 Juli 2016 - 02 September 2016

Sepp goes down under

28 Februari 2014 - 30 Maart 2014

Nepal

Landen bezocht: