Sponsors, bedankt! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Annélien Kuilenburg - WaarBenJij.nu Sponsors, bedankt! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Annélien Kuilenburg - WaarBenJij.nu

Sponsors, bedankt!

Door: Annélien

Blijf op de hoogte en volg Annélien

11 April 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Lieve sponsors!

Alweer een ruime week terug in Nederland. Het was vorige week wel even een omschakeling om weer thuis te zijn. Alles is hier zo anders. Het verkeer is rustig, de wegen zijn goed en het is hier zo ongelooflijk schoon! Dat soort zaken vallen ineens allemaal op. Aan de andere kant ben je ook weer heel snel aan alles gewend en heb je je dagelijkse ritme weer te pakken.

Natuurlijk wil ik jullie, alle sponsors, bedanken voor alle steun. In totaal hebben jullie maar liefst 820 euro gedoneerd! Een geweldig bedrag natuurlijk, dat ik heel nuttig heb kunnen besteden. Met het geld heb ik de volgende dingen kunnen doen:

Tandartskosten. Alle kinderen zijn naar de tandarts geweest. Voor sommige kinderen was het de eerste keer in hun leven dat ze naar de tandarts gingen. Zie het verslag op mijn blog.

Nieuwe bedden en matrassen. Alle kinderen hebben een nieuw bed en een nieuw matras gekregen. Dit heb ik samen met Jannie kunnen financieren. Ik ben heel blij dat de kids nu in een schoon en fris bed kunnen liggen, want de oude bedden en matrassen waren echt totaal versleten.

Een generator. Voor de vrouwen van het vrouwencentrum heb ik een generator kunnen kopen. Zoals ik eerder heb vermeld is elektriciteit in Nepal geen vanzelfsprekend. De twee computers die in het vrouwencentrum aanwezig waren, konden dus nooit worden gebruikt. Met de generator is er eindelijk stroom, zodat de vrouwen met de computer kunnen leren omgaan. Er is tevens WiFi aangelegd, zodat ze ook kunnen leren internetten.

Een donatie aan het gehandicaptencentrum in Bhaktapur. In dit opvangtehuis wonen kinderen met een fysieke handicap. Ze krijgen allemaal onderwijs. Extra geld wordt besteed aan de inhuur van fysiotherapeuten.

Verschillende kleine dingen, zoals een ruime voorraad gekleurd papier waarmee de kinderen lekker kunnen knutselen, schoonmaakspullen, etc.

Kortom, ik heb ontzettend veel kunnen doen met jullie bijdrage! Nogmaals ontzettend bedankt. Het geeft een goed gevoel om op deze manier een bijdrage te hebben kunnen leveren aan de kinderen en vrouwen van Nepal. Namaste allemaal!



  • 11 April 2014 - 14:25

    Nel Van Diggelen:

    Annelien,
    Fijn om te lezen dat het sponsergeld zo goed besteed is . groet,tante Nel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Annélien

Actief sinds 24 Feb. 2014
Verslag gelezen: 2236
Totaal aantal bezoekers 6381

Voorgaande reizen:

23 Juli 2016 - 02 September 2016

Sepp goes down under

28 Februari 2014 - 30 Maart 2014

Nepal

Landen bezocht: