Nog één nachtje slapen... - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Annélien Kuilenburg - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen... - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Annélien Kuilenburg - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen...

Door: Annélien

Blijf op de hoogte en volg Annélien

27 Februari 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Nog één nachtje en dan is het zover. Dan stap ik in het vliegtuig naar Kathmandu! Vanochtend heb ik voor het laatst gewerkt. Vanmiddag mijn tas gepakt. Ik vind het nu toch wel spannend worden, hoor. Loop iedere keer mijn paklijst af om te kijken of ik toch niet iets vergeten ben. Tijd om te vertrekken dus.

Zojuist nog even lekker met Pascal uit eten geweest. Gestoofde varkensschouder met veel vet (jammie, ik hou van vet vlees) met rozemarijnaardappeltjes in een jasje van polenta en spruitjes met appeltjes. Het toetje bestond uit bollen (nee, geen bolletjes) huisgemaakt kaneelijs. Feestmaal dus. Was wel gezellig zo even met z'n tweeën.

Jullie hebben in totaal 593,30 euro gedoneerd voor de kindjes in Nepal!!! Helemaal geweldig!

Nou, het volgende berichtje dat ik hier ga plaatsen komt uit Kathmandu. Ik hou jullie op de hoogte!

XXX

  • 27 Februari 2014 - 22:04

    Anneke:

    Annelien, een heeeel voorspoedige reis gewenst.

    gr. Ma

  • 01 Maart 2014 - 11:46

    Rianne:

    Annelien, ik wens je heel veel succes en plezier tijdens deze indrukwekkende reis. Ben benieuwd naar je volgend bericht!
    Groetjes Rianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Annélien

Actief sinds 24 Feb. 2014
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 6392

Voorgaande reizen:

23 Juli 2016 - 02 September 2016

Sepp goes down under

28 Februari 2014 - 30 Maart 2014

Nepal

Landen bezocht: